Service
Onze afdeling Klantenservice en de medewerkers in de Megastores staan altijd voor u klaar om u te helpen. Dit kan bij de aankoop zijn, maar ook nadat u bij ons uw zitmeubel heeft gekocht. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop zullen we ons best doen om, in overleg met u, tot de juiste oplossing te komen.
Voorkomen is beter dan genezen…

- Controleer en onderhoud uw zitmeubel regelmatig.
- Gebruik de juiste schoonmaak- en onderhoudsproducten.
- Houd huisdieren van uw zitmeubel. De bekleding kan ernstig vervuilen en beschadigen.
- Let erop dat u uw bankstel zo weinig mogelijk blootstelt aan overmatig direct zonlicht.
- Gebruik de armleuning niet als zitplaats en ga niet in uw zitmeubel staan.
Kijk voor meer tips en aanwijzingen over het onderhoud van uw zitmeubel op onze Onderhoud pagina.
Uitpakken

Voordat u uw nieuwe zitmeubelen uit gaat pakken, is het van belang dat u de meegeleverde uitpakinstructies doorleest en deze tijdens het uitpakken opvolgt. Als u uw bankstel onjuist uitpakt bestaat het risico dat u uw nieuwe zitmeubel beschadigt. Kijk voor de aanwijzingen over het uitpakken van uw nieuwe zitmeubel op de Uitpakinstructies pagina. Als u een probleem constateert bij het thuis uitpakken van uw zitmeubel, zorg er dan voor dat u altijd de originele verpakkingen bewaart van alle zitmeubelen.
Contact
Via onze Website/E-mail
Bent u al klant en heeft u vragen over de levering van uw zitmeubel of heeft u een probleem met uw bank, hoekbank of fauteuil, dan kunt u gebruik maken van de Online Servicemelding. Hierdoor kunnen wij u zo snel en efficiënt mogelijk van dienst zijn om samen met u het probleem op te lossen.
Telefonisch
Als u telefonisch contact op wilt nemen kunt u dit altijd doen door uw Seats and Sofas Megastore te bellen. Het telefoonnummer vindt u op de orderbevestiging en factuur. In verband met de mogelijke drukte in onze Megastores bestaat het risico dat de telefonische bereikbaarheid niet altijd optimaal is. Wij adviseren om – indien mogelijk – contact op te nemen via de Online Servicemelding op onze website.